„Remedy“ yra žanrų, tono ir stiliaus maišymo meistrai. Tai jie įrodė su savo legendiniu 2023 m. tęsiniu „Alan Wake 2“, o šiemet tęsė su įnoringu DLC „Night Springs“. Ši sėkmė nesibaigia – „The Lake House“ užbaigia „Alan Wake“ pasaulį (bent jau kol kas) ir dar labiau sujungia „Remedy Connected Universe“ (RCU) gijas.
„The Lake House“ visiškai skiriasi nuo savo pirmtako DLC – tai daug labiau sutelkta „Alan Wake“ istorijos dalis. FBC agentė Esteves atvyksta į „The Lake House“ – Federalinio kontrolės biuro (FBC) postą prie Cauldron ežero краšto. Bazė nutilo, tad Esteves turi išsiaiškinti, kas nutiko, atskleisdama įvairius siaubus. Tai lėtas, įtemptas, keistas ir kartais baisus potyris – pasiruoškite staigiems išgąsdinimams – ir mes negalėjome padėti valdiklio nuo pradžios iki pabaigos.
Istorija ir pasaulis
„The Lake House“ istorija yra RCU dalis, bet kartu ir savarankiškas paketas. „Remedy“ stiliumi sužinosite šlykščias FBC eksperimentų detales, keistas figūras ir biuro dramas. Kiekvienas naujas aukštas kelia jaudulį ir baimę, o „Remedy“ gebėjimas kurti kraupias aplinkas nė kiek nesusilpnėjo. Kaskart pamatę dažų sūkurius ant sienų, pajusdavome šiurpą.
Penki aukštai leidžia Esteves palaipsniui atrakinti duris, gauti galingesnius ginklus ir susidurti su „Taken“ priešais. „The Lake House“ į šį pasaulį įneša naujų priešų – liesus, dažais aplietus padarus. Šie gurguliuojantys ir klykiantys iš paveikslų išnyrantys monstrai yra vizualiai unikalūs, įspūdingi ir kartu siaubingi.
Kovodami (ar dažniau vengdami) šių priešų pastebėjome, kaip „Remedy“ balansuoja tarp „Alan Wake“ ir „Control“. „The Lake House“ struktūra labiau primena „Control“ DLC – biurų naršymas, dokumentų peržiūra ir galimybė grįžti į ankstesnius aukštus. Visgi jame išlieka „Alan Wake“ prieskonis – stipresnis siaubo akcentas ir besikeičiančios aplinkos.
Tiltas tarp pasaulių
„The Lake House“ jaučiasi kaip „Alan Wake“ ir „Control“ susiliejimas. Tai ne tik „Alan Wake“ pasaulio plėtra, bet ir tiltas tarp „Alan Wake 2“ ir būsimo „Control 2“. Pagrindinė istorija yra pakankamai įtraukianti ir trikdanti, kad verta ją žaisti, bet smulkmenos – užuominos į platesnį „Remedy“ pasaulį – daro ją išskirtine.
Palyginus su „Night Springs“, tai sotesnis kąsnis, nors vis tiek užtrunka apie pusantros valandos. Mes naršėme kiekvieną biurą, spintą ir koridorių, ieškodami nuorodų ar istorijos detalių, tad mums prireikė apie trijų valandų. Ar norėjome daugiau? Žinoma, bet nesame tikri, ar istorija ir aplinka reikalavo ilgesnio laiko. Vis dėlto liūdna, kad tai žymi „Alan Wake 2“ pabaigą, nes „Remedy“ juda prie kitų projektų. Tai ne paskutinis šio universo pasirodymas, bet „The Lake House“ jaučiasi kaip žingsnis į priekį, o ne atsisveikinimas.
Techninė pusė
Likus kelioms savaitėms iki PS5 Pro pataisos, „The Lake House“ vis dar atrodo puikiai bazinėje PS5 versijoje. Žibintuvėlis apšviečia maniakiškus paveikslus betono koridoriuose, o Esteves paltas pamažu aplimpa violetiniais ir mėlynais dažais. Kai kuriose tamsiose vietose pastebėjome baltą statinį triukšmą ant paviršių, bet tai nesugadino atmosferos ir greičiausiai bus ištaisyta.
Išvada
„The Lake House“ – puikus „Remedy“ siaubo patiekalas, sujungiantis dviejų franšizių tapatybes į intriguojantį ir vizualiai išskirtinį potyrį. Tai kompaktiška kelionė, pilna besiplečiančios istorijos ir gudrių išgąsčių, primenanti „Remedy“ meistriškumą. Tai įdomi grandis „Remedy“ žaidimų pasaulyje, paliekanti liūdesį dėl šio skyriaus pabaigos, bet ir smalsumą, kas bus toliau.
„The Lake House“ – kokybiškas „Remedy“ darbas, jungiantis du pasaulius, bet šiek tiek trumpokas.
Privalumai:
- Sutelktas istorijos potyris
- Išskirtiniai „Remedy“ vaizdai
- Sujungia platesnį „Remedy“ pasaulį
Trūkumai:
- Šiek tiek trumpokas
- Paskutinis „Alan Wake 2“ turinys