„Astro Bot“ apžvalga – PS5 platformingo šventė
Jei PS5 komplekte esantis „Astro’s Playroom“ buvo užkandis, tai „Astro Bot“ – pilnavidurė trijų patiekalų vakarienė. „Team Asobi“, nuo PSVR „Astro Bot Rescue Mission“ kūrę puikius 3D platformerius, su šiuo naujausiu serijos kūriniu pateikia vieną geriausių PS5 žaidimų.
Remdamasis tvirtu „Playroom“ pagrindu, „Astro Bot“ perima „Rescue Mission“ idėją: vietoj „PlayStation“ artefaktų ieškote išsibarsčiusių robo-įgulos narių. Tai ideali 3D platformerio formulė, skatinanti tyrinėti kiekvieną kampelį ieškant žavių droidų.
Pasaulis ir struktūra
Motininis laivas – PS5 konsolė, pagaliau atliekanti savo vizualinį vaidmenį – sudūžta dykumų pasaulyje, apsuptame galaktikų. Šios sistemos talpina žaidimo lygius, kur praleisite daugiausia laiko, tačiau dažnai grįšite į centrą, kuris plečiasi progresuojant. Žaidimas randa puikų ritmą: tyrinėji galaktikas, grįžti į centrą, išlaisvini robotus ir atrandi naujų veiklų.
Centras žavi, bet pagrindinis akcentas – įvairūs, žaismingi lygiai. Kiekviena galaktika turi 4-5 pagrindinius lygius, bosą ir specialų „PlayStation“ franšizės tematikos etapą. Pridėkite trumpus iššūkius – sudėtingesnius platformingo ar kovos bandymus – ir slaptus lygius. Paketas dosnus, o įvairovė stebina.
Daug temų uniklios: „Sky Garden“ flamingų rojus ar „Construction Derby“ statybų aikštelė nepasikartoja. Kiti – milžiniškas dainuojantis medis, kazino ar smėlio laikrodis – taip pat vienkartiniai. Lygiai skiriasi ne tik temomis, bet ir mechanikomis: viename keičiasi diena ir naktis, kitame po vandeniu atsiveria atvira erdvė su unikalia galia. Įvairovė nuolat intriguoja.
Galios ir judėjimas
Astro naudoja naujus žaislus: varlių pirštinės leidžia smogti iš toli ir sūpuotis, o vienkartinės galios – sumažėti ar tapti kempine – yra favoritės. Kartu su lygių dizainu tai užtikrina idėjų gausą. Pagrindinis judesių rinkinys paprastas, bet tobulai vykdomas – šuoliai, sklandymas, smūgiai ir sukimasis jaučiasi puikiai dėl tikslių valdiklių. Judėti smagu, o naujos galios papildo patirtį.
„PlayStation“ tematikos lygiai – vieni geriausių. Nugalėjęs bosą (kiekvienas – smagi kova) sutinki ikoninį veikėją, pvz., Kratosą, ir atrakinamas lygis su jų pasaulio mechanikomis. „God of War“ atveju Astro meta ir prisikviečia „Leviathan Axe“, šaldo priešus ir progresuoja. „PlayStation“ gerbėjai liks sužavėti.
Prieiga ir iššūkis
Žaidimas subalansuoja sudėtingumą: kai kurie lygiai išbando kantrybę, bet perpratus mechanikas jautiesi šauniai. Galima rinktis paprastą kampaniją arba gilintis į sudėtingesnius iššūkius.
Garso takelis ir centras
Garso takelis – fantastiškas, šokinėja tarp žanrų, perdirba „Sony“ klasiką ir lieka įsimintinas. Centras plečiasi, atrakinant zonas ir „Gatcha Lab“, kur monetos keičiamos į prizus – ginklus botams ar Astro kosmetiką. „Safari Park“ prideda „Photo Mode“.
Vizualai ir DualSense
Vaizdo kokybė puiki, pasauliai spalvingi ir detalūs. Nors nepasiekia kitų „Sony“ žaidimų grafikos, meno kryptis ir 60 FPS sklandumas žavi. „DualSense“ palaikymas – geriausias: haptika ir trigerių efektai išsiskiria, net išbando naujas mechanikas, pvz., ieškant paslėptų tekstūrų. Baterija greitai senka, bet tai verta.
Išvada
„Astro Bot“ – stulbinantis 3D platformeris, vienas geriausių PS5 bibliotekoje. Jis išpildo „Playroom“ pažadą, sustiprindamas valdymą ir idėjas iki maksimumo. Gausybė turinio, šviežios mechanikos, „DualSense“ inovacijos ir žavinga pateiktis – tai vientisa patirtis visiems. Puikus „PlayStation“ 30-mečio šventimas.
„Astro Bot“ – beveik tobulas platformeris, ribojamas tik smulkių kameros ir baterijos trūkumų. PS5 būtinas žaidimas.
Pliusai:
- Tikras žaidimo džiaugsmas
- Gausybė įvairių lygių
- Smagios galios
- Puikios bosų kovos
- Nuostabi pateiktis
- Geriausias DualSense žaidimas
- Įspūdingas garso takelis
Minusai:
- Reti kameros nesklandumai
- Greitai senkanti valdiklio baterija