Sportinių žaidimų apžvalgininko gyvenimas gali būti varginantis, tačiau nors didelė dalis „Visual Concepts“ kultinio „NBA 2K“ serijos kasmet kartojasi, kūrėjai retai pasitenkina vien paprastu atnaujinimu. Tai kūrėjų komanda, kuri, nepaisant trūkumų, atrodo nuoširdžiai pasiryžusi sukurti geriausią sporto simuliatorių rinkoje – ir dažniausiai aplenkia konkurentus vien dėl milžiniško biudžeto.
„NBA 2K25“ atitinka šią nuostatą, siūlydamas dar vieną milžinišką paketą, kuris reikšmingai tobulina ankstesnius žaidimus – net jei atrodo, kad seni serijos trūkumai niekada nebus išspręsti. Tad, prieš gilindamiesi į detales, iškart pasakykime: mikrotransakcijos kaip visada yra bjaurios, o „live service“ tipo įsitraukimas vėl ryte ryja jūsų sielą.
Vis dėlto šių metų žaidimas atrodo šiek tiek pagarbiau elgiasi su jūsų laiku. Nors mums patiko ankstesnių leidimų idėja užfiksuoti visas krepšinio kultūros puses, „The City“ galiausiai tapo perkrauta rapo mini žaidimais, podiumais ir beprasmiškomis šalutinėmis užduotimis. Šiais metais viskas supaprastinta, akcentuojant tai, kas svarbiausia: krepšinį.
Yra kampanija, vaizduojanti jūsų žaidėjo priešistorę: žaisite koledžo rungtynes, dalyvausite FIBA pasaulio čempionate, kol galiausiai pradėsite karjerą NBA komandoje. Tačiau šiuos prisiminimus galite praleisti, jei norite susitelkti į profesionalią karjerą ir atlikti juos bet kada – tai lankstumo lygis, kurio trūko ankstesniuose žaidimuose.
„The City“, smėlio dėžės tipo socialinis centras, kuriame galite varžytis su kitais internete, taip pat sumažintas, pašalinant varginantį bėgiojimo akcentą. Paplūdimio stiliaus arkada talpina visas parduotuves ir prekybos centrus, kurių tikitės iš šios serijos, ir čia galite naudoti sunkiai uždirbtą žaidimo valiutą kosmetiniams daiktams, tokiems kaip nauji kedai ar marškinėliai, pirkti. Taip pat yra keletas mini žaidimų, pavyzdžiui, kartingų trasa, kurie įneša šiek tiek įvairovės.
Tačiau daugiausia viskas buvo sumažinta teigiama prasme: dėmesys sutelktas į tai, kad greičiau patektumėte į vieno žaidėjo rungtynes ar varžybas internete. Netgi atsirado šiek tiek balanso, kas buvo negirdėta ankstesniuose leidimuose: susitiksite su panašaus lygio žaidėjais, turinčiais palyginamai sukonfigūruotą žaidėją, kas sumažina visiškų pralaimėjimų tikimybę, kaip būdavo anksčiau.
Tai reiškia, kad nors vis dar reikės „grindyti“ ar išleisti tikrus pinigus VC (virtualiai valiutai), kad patobulintumėte savo žaidėją, bent jau galėsite varžytis su panašaus lygio priešininkais, kas yra sveikintina. Akivaizdu, kaip minėjome anksčiau, mikrotransakcijų akcentas visiškai sugadina visą patirtį – tačiau leidėjas „2K Sports“ akivaizdžiai uždirba neįsivaizduojamas sumas iš to, todėl tai niekada nesikeis. Kol tai neišnyks, šios serijos apžvalgų balai turės ribą.
Gaila, nes pats krepšinis vėl yra puikus. „Visual Concepts“ visiškai perrašė driblingo sistemą, ir šiais metais ji turi kažką neapibrėžto, kas tiesiog jaučiasi teisingai – net jei negalime tiksliai įvardyti, kodėl. Tai puikiai dera su atnaujintu „ProPLAY“ animacijos varikliu, kuris paima realaus pasaulio NBA vaizdo įrašus ir įtraukia juos į žaidimą.
Realūs žaidėjai jaučiasi turintys daugiau asmenybės nei bet kada anksčiau, pabrėžiama jų „go-to“ metimais, kurie数十 žvaigždėms suteikia „specialųjį judesį“. Galbūt labiau nei bet kuris kitas sportas, krepšinis yra apie žaidėjų individualumą, ir tai šių metų žaidime užfiksuota geriau nei bet kada – nors manome, kad ateityje šioje srityje dar galima pridėti daugiau.
Tai tikrai milžiniškas žaidimas. „MyNBA Eras“ – vieno žaidėjo franšizės režimas, leidžiantis valdyti komandą per skirtingus NBA istorijos laikotarpius – buvo išplėstas su šiuolaikiškesniu Steph Curry lanku. Nors jam trūksta ankstesnių erų unikalaus skonio, tai suteikia daug paskatų pradėti naują žaidimą.
Tuo tarpu WNBA, Angel Reese ir Caitlin Clark eroje, ir toliau auga svarba visame leidime. Nors vieno žaidėjo režimas „The W“ vis dar neturi tokio pat pločio kaip vyrų alternatyva, spaudos konferencijų įtraukimas suteikia šiek tiek daugiau galimybių apibrėžti jūsų sukurto naujoko asmenybę.
Šiais metais daug laiko nepraleidome „MyTEAM“, „Ultimate Team“ alternatyvoje, bet kaip daugiausia solo žaidėjai, mums patiko naujas 3 prieš 3 rungtynių formatas, kuriame susiduriate su skirtingais priešininkais stalo žaidimo stiliaus aplinkoje, kad laimėtumėte žaidimo prizus. Kaip visada, visi šie režimai bus atnaujinami visus metus su nauju turiniu ir renginiais.
Ir būtume aplaidūs, jei prieš baigdami apžvalgą nepaminėtume pristatymo. Dar kartą „NBA 2K25“ taip toli lenkia konkurentus, kad tai tiesiog stulbina, su judesio fiksavimo pertraukų šou ir stadiono pasirodymais, tokiais kaip cheerleaderių šokiai. Tempas gali jaustis šiek tiek lėtas, kai viskas, ko norite, yra mesti į krepšį, bet sunku nesižavėti įvairių detalių ir funkcijų gausa.
Išvada
Drįsdamas sumažinti nereikalingą „pūką“, „NBA 2K25“ teigiamai sugrąžina dėmesį į krepšinį. Serijos driblingo sistemos ir „ProPLAY“ patobulinimai daro tai geriausiai jaučiamu krepšinio simuliatoriumi, kurį sukūrė „Visual Concepts“, o įvairių režimų ir funkcijų gausa reiškia, kad galėtumėte žaisti tik šį žaidimą visus metus – ir vis tiek nenusibostų. Tačiau ribas peržengiantis mikrotransakcijų akcentas išlieka šios serijos skauduliu, kurį tiesiog turite priimti, jei norite mėgautis viskuo, kas čia siūloma.
„NBA 2K25“ yra geriausiai jaučiamas serijos žaidimas su puikiais patobulinimais ir įspūdinga apimtimi, tačiau mikrotransakcijų našta ir lėtokas tempas riboja jo potencialą.
Pliusai:
- Jaučiasi puikiai žaidžiant
- Milžiniškas turinio paketas
- Nepalyginama prezentacija
- Daug labiau sufokusuotas
Minusai:
- Šlykščios mikrotransakcijos
- Tempas vis dar gali jaustis lėtas
- „Live service“ grind’as