„Romancing SaGa 2: Revenge of the Seven“ – tai 1993 m. tik Japonijoje išleisto įtakingo JRPG perdirbinys, kurį „Square Enix“ modernizavo. Net ir šiais metais, kai žanras klesti, žaidimas išsilaiko puikiai. Su klasikiniu dizainu, naujais posūkiais žinomose sistemose, giliomis kovomis ir nepriekaištinga muzika, „Romancing SaGa 2“ primena hardcore „Dragon Quest“ – būtinas žaidimas entuziastams ir puikus startas naujokams.
Istorija ir pasaulis
Veiksmas vyksta tradiciniame fantastiniame pasaulyje, kuriame pusiau mitiniai Septyni Didvyriai kadaise nugalėjo blogį, bet po tūkstantmečio sugrįžo kaip sugadinti tironai. Jūs valdote ne vieną herojų, o Avalono imperijos palikuonis, per kelias kartas kovojančius prieš šiuos piktadarius. Stebėtinai atviroje kampanijoje, nugalėdami Septynių narius, išlaisvinate okupuotas teritorijas, pradedate statybos projektus ir telkiate daugiau kovotojų.
Žaidžiant „Hard (Classic)“ sunkumu (yra „Easy“ ir „Normal“), „Romancing SaGa 2“ virsta įtemptu išgyvenimo žaidimu. Kiekvienas komandos narys, įskaitant protagonistą, turi ribotą Gyvybės Taškų (LP) skaičių. Mūšyje pargriuvus prarandamas taškas, o puolant toliau – dar daugiau; pasiekus nulį, veikėjas miršta visam laikui. Be itin riboto vartojamo daikto LP neatkuriama, tad kiekviena kova tampa svarbi, o veikėjus tenka dažnai keisti.
Mechanikos ir kovos
Veikėjai tobulina įgūdžius su konkrečiu ginklu per praktiką, o „Glimmer“ sistema leidžia mūšyje išmokti naujų puolimo ar gynybos gebėjimų, sukurdama epinius momentus. Pavyzdžiui, mūsų ištikimas riteris, vos nepraradęs dar vieno LP, paskutinę akimirką išmoko atremti smūgį.
Žaidimas siūlo platų 3D pasaulį, gražius veikėjų modelius, įrangą ir įdomius priešų dizainus. Galite rinktis tarp originalios ir perdirbtos orkestrinės muzikos, pilnos 90-ųjų hitų. Perdirbinys atgaivina klasikinį JRPG, kurio daugelis Vakarų gerbėjų nematė, o išradingos mechanikos daro jį vertu dėmesio net po trijų dešimtmečių.
„Romancing SaGa 2“ – hardcore JRPG šedevras, kurį šiek tiek riboja sunkumas ir veikėjų plokštumas.
Privalumai:
- Gilios, klasikinės ėjimais paremtos kovos
- Inovatyvi kartų idėja
- Fantastiška muzika
- LP sistema daro kiekvieną kovą įtemptą
Trūkumai:
- Sunkumas (Classic režimu) gali atbaidyti
- Veikėjai galėtų būti įdomesni
- Atviras dizainas gali erzinti
- Reikalauja daug „grindo“