Šventė, kurią Nintendo surengė geriausiai

Klausykite! Pastaruoju metu Nintendo puikiai dirba su savo ilgametėmis franšizėmis, tokiomis kaip „Metroid“ ir „Pikmin“, grąžindama jas prie to, kas mus iš pradžių sužavėjo, ir atsisakydama nereikalingų puošmenų bei blaškymų.

Pavyzdžiui, „Pikmin 4“ vėl sutelkė dėmesį į galvosūkius ir tyrinėjimą, atsisakydamas pernelyg surežisuotų „Pikmin 3“ momentų, kad žaidėjai galėtų mėgautis gilesne patirtimi. Panašiai „Metroid Dread“ sugrąžino franšizę prie šaknų, subtiliai modernizuodamas ją taip, kad neprarastų savo magijos.

Bet ką tai turi bendro su „Super Mario Party Jamboree“, paklausite jūs, pamišėli seni? Na, Nintendo čia sukūrė didžiausią „Mario Party“ žaidimą, kaip ir žadėjo, bet tai padarė taip, kad iškeltų geriausius šios serijos aspektus, pašalindami erzinančius dalykus, pagerindami mini žaidimų kokybę ir pristatydami naujus režimus bei funkcijas, kurios vertos dėmesio ir neišbalansuoja žaidimo. Trumpai tariant, tai mūsų mėgstamiausias „Mario Party“ žaidimas iki šiol, o tai daug pasako, turint omenyje, kaip gyrėme ankstesnius šios serijos darbus.

Jei skaitėte mūsų išsamią peržiūrą prieš kelias savaites, jau žinote, kad mums labai patiko pagrindinis „Mario Party“ režimas. Čia turite septynias lentas – penkias visiškai naujas, temines patirtis ir dvi sugrįžusias favorites: „Western Land“ (nuostabu) ir „Mario’s Rainbow Castle“ (dangiškai nuostabu). Sąžiningai, sunku rasti bent vieną prastą tarp jų.

Tiek naujos, tiek senos lentos atrodo ir skamba fantastiškai – tai vienas geriausiai atrodančių „Switch“ žaidimų, kuriuos pastaruoju metu žaidėme, su sklandžiu kadrų greičiu visuose režimuose. Kiekvienos lentos interaktyvūs elementai prideda pakankamai chaotiškos linksmybės, kad kiekviena sesija būtų smagi, ypač jei turite draugų šalia.

Mes žaidėme „Mega Wiggler’s Tree Party“, „Roll ’em Raceway“, „Goomba Lagoon“, „King Bowser’s Keep“ ir „Rainbow Galleria“ su dviem mažais vaikais (7 ir 10 metų), ir galime patvirtinti, kad „Jamboree“ tapo tikru vakaro ritualu, kurį visi mėgavomės vienodai.

Pavyzdžiui, pažvelkime į senąją „Western Land“ lentą ir palyginkime ją su ankstesnėmis versijomis. Ji išlaiko savo interaktyvų traukinį, labai artimai atkartoja originalą tiek išvaizda, tiek pojūčiu. Tačiau lentos vietų skaičius sumažintas, pridėta daugiau parduotuvių ir sankryžų, o vizualinis atnaujinimas padaro ją itin patrauklią. Šie pokyčiai sukuria greitesnę ir veiksmo kupiną patirtį, o tai dar prieš pridedant naujuosius „Jamboree Buddies“.

„Buddies“ pasirodo kaip atsitiktiniai veikėjai iš 22 žaidžiamų personažų sąrašo, nusileisdami ant lentos tam tikroje vietoje per raundą, ir jūs turite ribotą laiką jiems pasiekti. Pasiekite draugą laiku, ir jie prisijungs prie jūsų, suteikdami įvairių privalumų – galėsite pavogti monetas iš praeinančių žaidėjų, nusipirkti dvi žvaigždes vienu metu (žvaigždės yra kelias į pergalę, mažyliai) ir panašiai. „Buddies“ taip pat dalyvauja specialiose mini žaidimuose, pavyzdžiui, Wario viktorinoje, kuri yra smagus akcentas, kai pasirodo.

super mario party jamboree 2

super mario party jamboree 2

super mario party jamboree 1

super mario party jamboree 1

Su draugais ant lentos, daugiau parduotuvių daiktams įsigyti ir interaktyviais elementais, tokiais kaip besikeičiantys potvyniai, išsiveržiantys ugnikalniai, lenktynių katapultos ar net Bowserio išpuoliai, pagrindinė patirtis jaučiasi gyvesnė nei bet kada. Taisyklės išlieka tokios pačios, todėl žaidimą lengva perprasti, bet šį kartą gauname ir „Pro“ taisykles. Kaip minėjome peržiūroje, šios taisyklės atveria visiškai naują žaidimo būdą, pašalindamos sėkmės pagrįstus mini žaidimus iš 110 puikių pasiūlymų ir suteikdamos visiems pradinį daiktą.

„Pro“ režimas, net žaidžiant su jaunesne auditorija, prideda šiek tiek daugiau įtampos „Mario Party“ vakarams. Sunkiau išlaikyti žvaigždes ir monetas, yra daugiau galimybių sugadinti kitų žaidėjų planus, o įgūdžiai, lemiantys mini žaidimų baigtį, tikrai pakelia karštį.

Pats mini žaidimų standartas šį kartą taip pat gerokai patobulėjęs. Tai daug pasako, kad negalime prisiminti nė vieno, kurio tiesiai šviesiai nekęstume, o judesio valdymo (kurį galima išjungti) ir laiko ar komandinio darbo reikalaujančių žaidimų derinys užtikrina, kad net suaugusieji puikiai leidžia laiką.

Visa tai sudaro geriausią pagrindinį „Mario Party“ režimą, kokį esame žaidę: faktas! Jį papildo papildomos veiklos, kurios taip pat gana smagios, ir neabejojame, kad daugelis norės pasinerti į stebėtinai išplėtotą solo nuotykį „Party Planner Trek“. Čia galite laisvai klajoti po lentas, atlikdami misijas Grybų Karalystės gyventojams, rinkdami naują įrangą ir dekoracijas savo aikštei. Tai nėra būtina, bet tai malonus priedas, ypač turint omenyje, kad likusi žaidimo dalis taip pat draugiška solo žaidėjams.

„Bowser’s Kaboom Squad“ yra moderniausias ir įspūdingiausias iš naujų elementų. Čia jūs ir iki trijų draugų susiduriate su siautėjančiu Bowseriu trijose skirtingose žemėlapių vietose, rinkdami bombas ir kraudami jas į didelį patranką, galinčią pradurti tą storą reptilijos odą, vengdami piktų priešų ir sprogimų. Čia yra šiek tiek strategijos, skatinančios komandinį darbą, ir nors tai nebus jūsų pagrindinis pasirinkimas ilgai, tai puiki šalutinė veikla, kurią dažnai žaidėme šalia pagrindinio vakarėlio.

Vienintelis „Bowser’s Kaboom Squad“ chaosas yra tas, kad norint žaisti su draugais vietiniame kooperatyve, kiekvienam žaidėjui reikia savo „Switch“ konsolės, nes kiekvienas turi matyti veiksmą. Tai šiek tiek apmaudu, ir tas pats galioja „Kooplathon“, bet mes tai suprantame – vis dar yra internetiniai atsitiktiniai žaidėjai ir neblogas AI, su kuriuo galima žaisti, jei neturite daug „Switch“ turinčių draugų.

„Kooplathon“, dar vienas naujas režimas, leidžia žaisti su iki 19 kitų žaidėjų internete, lenktyniaujant nugalėti apsimetėlį Bowserį. Taip pat galite žaisti su trimis draugais, o likusius užpildo botai. Dėmesys mini žaidimams čia suteikia gaivų tempą, kuris yra kažkur tarp pilnos patirties ir mini žaidimų rinkinio, kurį rasite „Minigame Bay“ – šį kartą tai sklandus „Superstars“ „Mt. Minigames“ pakaitalas.

Šiek tiek mažiau reikšmingi priedai yra „Paratroopa Flight School“ ir „Toad’s Item Factory“, abu orientuoti į judesio valdymą, siūlantys mini žaidimus ir nedidelių teritorijų tyrinėjimą. Taip pat yra „Rhythm Kitchen“, kuris bent jau priverčia visus atsistoti ir gaminti pagal ritmą su tais, kas laiko valdiklį. Visi jie smagūs, bet šie trys yra arčiausiai to, ką „Jamboree“ galima pavadinti užpildu.

Tai didelis paketas, kaip ir buvo žadėta, bet mums didžiausia šlovė slypi tame, kaip modernūs ir internetiniai aspektai, tarsi „battle pass“, ir „Plaza“ centras su parduotuvėmis muzikai, dekoracijoms ir pan., yra taip tvarkingai įgyvendinti ir lengvai naršomi. „Plaza“ yra mažas centras – nepasiklysite, o iš jo tiesiai į karšto oro balioną galite stebėti ir rinktis visus režimus.

super mario party jamboree

super mario party jamboree

super mario party jamboree 3

super mario party jamboree 3

Visa šita pusė yra itin sklandi, ir tai rezultuoja į „Super Mario“ šventę, kuri pranoksta visus savo pirmtakus pagrindiniu žaidimu, tuo pačiu būdama moderniausia iki šiol. Pridėkite kelis papildomus varpelius, tokius kaip galimybė išjungti judesio valdymo žaidimus, suteikti jaunesniems žaidėjams žvaigždžių pranašumą, ir turite šeimai draugišką Grybų Karalystės šventę, kuriai sunku rasti trūkumų.

Žinoma, trūkumų radome – „Pro“ režimas leidžia pasirinkti tik 12 ėjimų žaidimą, kuris trunka apie 90 minučių, ir tai šiek tiek per ilgai, bet tai iš tiesų visas mūsų skundų sąrašas po viso mėnesio žaidimo.

Su geriausiais vaizdais ir veikimu, kokius matėme „Switch“ žaidime per ilgą laiką, ir pakankamai lentų, kad užimtų jus ilgam, tai atrodo būtent tokia „Super Mario Party“ atgimimo banga, kurios tikėjomės.

Išvada

„Super Mario Party Jamboree“ yra fantastiškas naujas franšizės įrašas, kuris koncentruojasi į pagrindinių mechanikų ir patirties gerinimą, padarydamas lentinį žaidimą labiau įtraukiantį, o viską nublizgindamas iki sklandaus blizgesio. Internetiniai aspektai ir modernūs dalykai, tokie kaip žaidimo „battle pass“ ir kolekcionuojami daiktai, sklandžiai įpinti, o įvairūs nauji režimai visi turi savo vietą pakete, kuris taip pat puikiai atlieka mini žaidimų kokybės darbą. „Jamboree“ yra geriausias „Mario Party“ iki šiol, tad pasirūpinkite, kad turėtumėte savo kvietimą.

Žaidimo reitingas

4.5/5
„Jamboree“ yra didžiausia ir geriausia „Mario Party“ patirtis, su puikiu balansu tarp klasikos ir modernumo, kuri nudžiugins tiek gerbėjus, tiek naujokus.

Privalumai:

  • Geriausias mini žaidimų pasirinkimas serijoje
  • Visos naujos lentos yra puikios
  • Fantastiška išvaizda ir garsas, puikus veikimas
  • Pagrindinių mechanikų tobulinimas pasiteisino
  • Nauji režimai papildo pagrindinį žaidimą
  • Decentus AI daro solo žaidimą smagų

Trūkumai:

  • Žaidimas gali užtrukti gana ilgai
  • Nepakeis nekenčiančiųjų nuomonės
  • Kai kuriems režimams reikia atskiros konsolės