„Empire of the Ants“ kenčia nuo per didelių ambicijų. Žaidimas gilinasi į miško paklotės gyventojų gyvenimą, pasiūlydamas šviežią perspektyvą ir keldamas įdomius aplinkosaugos klausimus per savo kampaniją, tačiau per daug išsibarsto, bandydamas būti ir realaus laiko strategija (RTS), ir platforminiu žaidimu. Laimei, įdomiausias elementas – konkurencinis daugelio žaidėjų režimas – yra dėmesio centre.
Žaidimo esmė
Įsikūnijate į vienišą skruzdę, vedančią legionus šliaužiojančių padarų į mūšį, kad apgintumėte ir plėstumėte teritoriją bei ieškotumėte gyvybiškai svarbių išteklių. Būti skruzde reiškia, kad judėjimas užtrunka ir yra tyčia ribotas.
Tyrinėdami teritoriją ieškote lizdų, kuriuos galite užkariauti ir paversti savo karių darželiais – viename lizde telpa tik vienas būrys. Lizdai turi ribotą vietą patobulinimams, tad norėdami progresuoti technologijų medyje ir atrakinti stipresnius padarus bei užtvindyti priešus, turite užimti kelis.
Daugelio žaidėjų režime didžiausias iššūkis – neturėti „paukščio skrydžio“ vaizdo. Reikia žvalgytis į priekį, valdyti pagrindinius maisto ir medienos išteklius, reguliariai grįžti į lizdus pirkti patobulinimų. Galios, tokios kaip geresnis gydymas, didesnė žala ar galimybė kasti tunelius ir išnerti tolimuose lizduose, mūšyje padeda itin stipriai. 1 prieš 1 rungtynės įtemptos, bet kova dažnai remiasi „akmuo-popierius-žirklės“ galios trikampiu, kur vienas pažangus vienetas stipresnis už kitus tris.
Kampanija ir trūkumai
Deja, istorijos režimas per daug dėmesio skiria misijoms su sudėtingu judėjimu. Jose tenka šokinėti gaudant švyturius ar ieškoti pamestų skruzdžių didelėje teritorijoje, kol kylantis vanduo jų nepaskandina. Dokumentinio stiliaus pateikimas ir emocinga muzika – nuostabūs, tačiau žaidimas neapsisprendžia, ar nori būti RTS, ar platformeris, todėl abu aspektai neišnaudoja savo potencialo.
Išvada
„Empire of the Ants“ siūlo šviežią požiūrį ir malonų mažų būtybių pasaulio suvokimą, bet per daug išsiplečia. Daugelio žaidėjų režimas smagus, tačiau trūksta gilumo, kurio nori patyrę strategijų žaidėjai. Didesnis fokusas į istoriją ar RTS būtų stipriai padėjęs. Vizualiai žaidimas žavi, bet mechanikos paprastumas ir platforminės misijos nuvilia.
Žaidimas žavi idėja ir atmosfera, bet stringa bandydamas suderinti per daug elementų.
Privalumai:
- Šviežia perspektyva
- Įtemptas daugelio žaidėjų režimas
- Atmosferiškas ir emocingas pateikimas
Trūkumai:
- Prastos platforminės misijos
- Gana paprastas
- Per daug išsibarstęs